2011. december 15., csütörtök

Franka vs. Patrona

Kedveseim, egy vicces párbeszéd a ma délutáni Pázmány-Budapest útról:

Sofőr: -"Milyen szakos vagy?"
Én: -"Töri-olasz" (Tudom, hogy hazugság, de az egyszerűség kedvéért...)
Sofőr: -"Én egyszer voltam Olaszországban... gimis osztálykiránduláson..."
Én [gyanús fej]: -"Rómában?"
Sofőr: -"Nem, ilyen egyházi suliba jártam a ferencesekhez Egomba, Franka nem tudom ismered-e.... na és ott mindenkit kivisznek Assisibe, így ott voltam..."
Én [meglepődő fej]: -"Frankábaaaa???"
Sofőr: -"Igen oda, 4 sorsfordító évet töltöttem ott a bajtársakkal, a túlélés reményétől átitatva." "Azért jó volt ez... ezerszer jobb, mint a Patrona... Nem tudom ismered-e? Annyi hülye csaj van, tejóég! Szörnyű!"
Én: -"Hmmm... oda jártam..."
Sofőr: -"Nem mondod?! Fú ne haragudj, ha rosszat mondtam. Azok közül, akik odajárnak még egy silányabb kategória van, akik ott is laknak..."
Én: -"Koleszos voltam..."

Sofőrnek égett a feje...


:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése