2012. július 24., kedd

"Óh mondom..."

Szeretteim, Drágáim, Népem!

Múltmúlt vasárnap Homokkomáromba indultam, természetesen stoppal, és egyedül. Bár jó lett volna minél korábban elindulni, az érdi M7 felhajtóra mégis csak olyan 13 óra fele sikerült kiállnom. Pont fél óra várakozás után meg is állt egy középkorú pasas, aki vitt Zamárdiig. Jókat beszélgettünk, nagyon érdeklődő volt a tábor iránt, ahová készültem, még azután is, hogy kiderült, hogy vallásos táborról volt szó. :D Éppen Klebelsberg Kúnó féle 1938-as Szent István könyvről csevegtünk, amikor hívta a felesége, így én adacta lettem rakva egészen Zamárdiig, de nem gond. Akkorákat röhögtem ezen a beszélgetésen. A legnagyobb bók, amit kaphatott a szegény feleség: "Jobban kovászolsz uborkát, mint egy 85 éves!" :D
Zamárdinál, a Töreki pihenőben kitett, hááát elég nihil volt. Nekiálltam stoppolni, jött is egy autó, de nem vett fel. Viszont messze a távolban megpillantottam egy épp ebédelő családot, de nem mentem oda hozzájuk, de ami nagyon jó volt, hogy a családapa jött oda hozzám!! Felajánlotta, hogy szívesen elvisznek Keszthelyig!! Óh mondom szuper! Kicsit aggódtam itt, hogy hogyan jutok tovább...
Keszthelynél kitett a család (apa, anya és egy kicsi gyerek volt) és ott jött egy baromi nagy vihar!! Egy órát kellett ott vesztegelnem, de nem nagyon aggódtam, mert legalább elolvastam a Rubicont... :D Az egy órás vesztegelés során összehaverkodtam az egyik benzinkutassal. Már éppen indulni gondoltam, amikor jött a benzinkutas hozzám, hogy talált nekem kocsit! Óh mondom! De jó fej! Egy grázi pasas és a barátnője ajánlotta fel, hogy elvisz a kanizsai lehajtóig. Kiderült, hogy a pasas magyar, csak kint él. Olyan négy körülre értem a lehajtóhoz, jáj de ott mennyit kellett várnom! Pedig csak Kanizsára akartam bejutni... Ott voltam még akkor is, amikor elment a buszom, a HK-s. Szóval ezután már nem az volt a cél, hogy bejussak Kanizsára, hanem hogy valahogy jussak ki a HK-s útra! Jött egy idősebb bácsi, neki elmondtam mi a helyzet és elvitt arra az útra, ahol majd lesz a HK-s út. No, itt elég hamar felvett egy anyuka és el is vitt az elágig. Mondta, hogy nem túl sok kocsi megy be... Óh mondom... És pont ekkor hívott fel egy kedves barátom aki már ott volt a helyen, szerzett egy kocsit és eljött értem! :)

Visszafele tegnap jöttem. Egy nagyon egyszerű utam /utunk  volt! Hárman voltunk összesen (Elek Ági, Tilhof Anna meg én), hál'Isten elvittek minket Homokkomáromból egészen Fonyódig, vagy Zamárdiig. Nem tom pontosan :D Még HK-ban volt egy Dani nevű kissrác, aki így búcsúzott tőlünk (kicsit gondokkal küzd a mássalhangzókkal): "Gyerünk Tata, legyen jó stoppod!" :D Ott egy fél óra múlva felvett egy kocsi, két hapsival: Istvánnal és Déviddel. És tök dúúúúrva! Angolul beszéltem ezzel az ír Daviddel! Elvittek engem Érdig, a másik két lányt pedig szinte házhoz szállították. Szóval jó volt minden!! :)
Érden nekiálltam stoppolni, és viszonylag hamar elvittek a Ciszterci Apátságig, ahonnan pedig hazaslattyogtam.

Ágyő Kóficok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése