2012. szeptember 13., csütörtök

Eső

Cső!

Csak azért írok pár sort, mert máma esett az eső.
:D

Esőben eddig az volt a tapasztalatom, hogy nem nagyon veszik fel az embört, de tökjó volt, hogy erre ma rácáfolt az autóikat vezető népek.
10-kor volt órám a Pázmány HTK-n a Ferencieken. 9-kor azon vacilláltam, hogy mivel menjek és amikor kiértem Budakeszin (igen, már itt lakom) a buszmegbe akkor konstatáltam hogy rohadt sokan hesszelnek ott. Hát, gondoltam egyéletem egyhalálom, nem szeretnék végig állni a tömött buszon Pest felé nekiállok stoppolni. Kicsit aggódtam, hogy nem fog megállni senki és majd ott röhög rajtam a sok utas. De nem így volt!!! Amint elkezdtem lengetni máris megállt egy kocsi, minden buszra várakozó nagy nagy megrökönyödésére. :) Nem vitt messze, de ott fogtam egy másik stoppot, aki viszont már bevitt egészen az Erzsébet híd budai hídfőjére, szóval happy volt minden!!

Az óra után rongyoltam ki Csabára, ami pediglen úgy történt, hogy kimentem a Bécsi útra vilivel és onnan próbálkoztunk egy lánnyal, aki szintén odatartott. Fölvett egy pasas, akit nem értettem kristálytisztán. Mondja: "Én az auhanba megyek" Gondoltam magamban, hogy az biztos jó lesz, beszálltunk. A kocsiban újra megkérdeztem mire kiderült, hogy ő így ejti az Auchan áruházat. Mert ő mindent úgy ejt, ahogy az le van írva.... Ó boldogság! Szóval Solymáron kirakott a körforgóba minket, ahol felvett minket egy kicsit fura diszkóban szocializálódott mascolinum. Elvitt egészen Csabára, de Uram kár, hogy nem mentettél meg a lökött kérdéseitől!

Visszafele annyira nem volt jó út, 45 percet kellett várni a zegyetemen mire felvett egy nőci és vitt Hűvösvölgybe.

Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése