2012. március 5., hétfő

Földim

Hát egy vicces párbeszéd a ma reggeli utamból:
(Helyszín: Tinnye, Piliscsaba elágazás, épp odagurul egy kocsi egy férfival)

Én: "Jó napot kívánok, Piliscsabára mennék..."
Sofőr: "Jól van, szálljon csak be én is Piliscsabára megyek, az Egyetemre."
Én: "Az nagyon jó, én is oda tartok."
Sofőr: "És milyen szakos?"
Én: "Vallástörténet MA... és Te?"
Sofőr: "Hát én oktató vagyok a Szociológia Tanszéken..."
Én: "Óh, elnézést, hogy letegeztem..."
Sofőr: "Semmi baj, tegeződjünk..."
Én: "És innen Tinnyéről?"
Sofőr: "Nem, nem Érdről!"
Én [ledöbbentfej]: "Nem mondod?! Én is ott lakom, ha nem a koliban!! És Érden merre?"
Sofőr: "Hát én Érdligeten, Diósdhoz nem messze..."
Én: "Tényleg?? Én is ott lakom! Melyik utcában?"
Sofőr: "Hát az Őszirózsa utcában..."
Én: "Hát az nagyon jó, mert az a mi utcánktól van eggyel lejjebb, mi a Ligetszépe utcában lakunk..."
Sofőr: "Tényleg?? Szoktam arra sétálni..."
[közben megérkeztünk az Egyetemre]
Sofőr: "Figyelj csak, itt a telefonszámom. Ha nem akarsz visszamenni a koliba vasárnap este, hívj fel és mehetünk együtt az Egyetemre!"

Hát ez tök jó nem??!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése