2012. április 22., vasárnap

Italian speak

Kedves Emberek!

No akkor frissüljön a blog a legújabb kalanddal!

Szegedre (illetve Hódmezővásárhelyre) kellett utaznom pénteken. (Azért kellett oda mennem, mert a novemberi Theolingua (egyházi olasz) nyelvvizsga írásbeli része után mostan volt a szóbeli, vagyis lett volna, ha a kis édes theolinguások nem kavarják meg a kását, de mivel kavartak egyet az edényben ezért úgy alakult, hogy most hétvégén is le kellett mennem egy 12 perces magnóhallgatásra és jövőhéten pénteken is a szóbeli elcseverészésre. Szóval eddig a köret.)

Pénteken kimentem a Borárosra, felszálltam az 54-es buszra 12,35-kor és kibuszoztam vele a Nagykőrösi útra. Pontosan 13 órakor nekiálltam a stoppnak. És tökjó, 5 perc után már fel is vettek! Megáll egy skoda, beülök, látom kiírva a rádióra, hogy "Showder Klub" na mondom akkor ez egy jó út lesz! :D Hát a csávó marha vicces volt! Na slattyogunk úgy 160-al az autópályán és kb. 13,45-kor bedurrant az egész autópálya.... Kb. egy órát ácsorogtunk rajta, szép kis happönning volt... Nem baj közben hallgattuk showder klubbot és jókedvünk volt.

A skodás pasas nem vitt el Szegedig, előtte kb. 40 km-rel kitett egy pihenőnél, mert ő csak Kiskunmajsára ment. A pihenő viszonylag üres volt és a benzinkutas srác nagyon furcsán nézett, amikor a semmiből előkeveredtem és a WC után kérdezősködtem "pici" csigaházammal a hátamon. Pisiszünet után gondoltam iszom egy kávét. Nagyban kávézok megszólít egy mellettem álló hapsi és kérdezi, hogy stoppolok-e vagy mi. Mondtam stoppolok. Kérdezte, hogy hova megyek. Mondtam, h Szeged vagy Vásárhely. Az illető Szegedre ment és elvitt! Jó volt, kb. nekem kellett sietni a kávéval, hogy ott ne hagyjon :D

A benzinkutas felszedős sofőr elvitt Szegeden a Dorozsmai útra, ahonnan következett egy 1,5 órás sétafika a vásárhelyi útig. Vehettem volna jegyet, áh de minek az, hiró vagyok! :D
Itt a sétálás közben láttam egy öreg nénit, akin egy fekete szoknya volt és XXL-es "Nedved" mez! Hát ezért az összhatásért már megérte az egész gyaloglást!


Kiálltam olyan 16,30-kor a Vásárhelyi útra és 5 perc múlva már meg is állt egy házaspár és vittek Vásárhelyre. Szóval 5-re már a szállásomon voltam a Domonkos Nővéreknél....

Szombaton délután jöttem vissza (nyelvvizsga témát inkább hanyagoljuk, szar volt). 17:05-kor indultam el Vásárhelyről és 17:15-kor már a stoppos helyen álltam... az esőben...
Majd elállt és egy olyan 8 perc múlva már meg is állt egy autó! Kinyitom az ajtót és egy ilyen tök kigyúrt fazon ücsörgött bent, mondom tejóég! De milyen rendes volt! Illetve tiszta és egyszerű, meg olyan szépen beszélt egy csúnya szót sem mondott! Épp indult Irakba, valami olajkereső misszióba... mondtam is, h apukám is ilyet csinált egy 25 éve...

A srác kirakott épp a jégesőben olyan 17,40-kor és ekkor jött az, hogy: "Uram, akkor tied a pálya!" Hát olyan 18-ig álltam a az esőben, kicsit megáztam azért :D 18-kor felvett 2 hapsi és kb. 5 km-rel arrébb vittek... Mondom jó legyen, addig sem ázom... És kiraktak a sándorfalvai pihenőnél... Hát ez a pihenő ez így olyan, h ide értelmes ember be nem tér, csak pár kamion, meg 1-2 román... Itt jött másodjára az, hogy: "Uram, kíváncsian figyellek!" Kb. egy 25 percet ácsorogtam közben jóba lettem pár kamionossal, de nem tudtak elvinni... Egyszer csak begurult egy furgon, OLASZ RENDSZÁMMAL! Na mondom, akkor menjünk oda hozzá, elmondtam neki olaszul, h mennék Pestre stb. Olyan szépen beszélt olaszul, h én azt hittem, hogy olasz! De nem... ő is román volt, és ment vissza Olaszországba, ja és Sovere mellett lakik (Soverében voltam sokat a NyolcBéseknél)!! Szóval elhozott egészen Érdig!  Sokat beszélgettünk tök véletlenül a közmondásokról, majdnem elmondtam neki a kedvenc román közmondásomat! (Si cu... :D)

Olyan 20:20-kor kiszálltam a kocsiból és akkor látom, hogy anarchia van Érden a Bem téren. Rendőrök meg minden, + nép, ami várja a buszt, de az nem jön. Tudjátok mit? Le vagytok értékelve, stoppolok tovább! 1 perc után fel is vett egy fiatal srác és csak úgy elhozott a kapunkig! Ez volt olyan 20,35-kor!

Szóval ismét zsírkirály volt minden, aggódók egy pár napra hátradőlhetnek (csütörtökig)!
Tsókolom a lelküket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése