2012. június 18., hétfő

Vásárhely megint

Szeretteim, Drágáim, Népem!

Pénteken lementem Hódmezővásárhelyre és szombaton meg visszajöttem Érdre. Természetesen stoppal. Átlagosnak korántsem mondható út volt, de ez nem amiatt volt, hogy sokat kellett volna várnom bárhol is, hanem inkább a körülmények és az emberek miatt.
Kiemelek ebből néhányat:
  • Már Érden is stoppoltam Pest fele és felvett egy akváriumbeszerelő. Na ezen felröhögtem. Elmondta és videóval tanúsította is, hogy a győri audigyár vezérakárkijének van egy cseszett nagy akváriuma kis vittyilójában, amiben konkrétan cápákat tart!!! Fakk, hogy mikre nincs pénzük az embereknek??
  • Lajosmizsén (odafele) felvett egy román furgonos, aki szépen beszélt olaszul is. Kérdeztem, hogy bemegy-e Szegedre. Mondta, hogy "sí! sí!" Állandóan bókolgatott meg minden, igazából nagyon örültem, amikor Kecskeméten lehajtott az autópályáról, mielőtt még komolyra fordult volna a dolga velem kapcsolatban... De a lökött akkor minek mondja, hogy bemegy Szegedre??!
  • Utána felvett egy magyar kamionos, és egy állati jót beszélgettünk. Nagyon tetszett, hogy átlagember, nem a diplomás tudása szól belőle, hanem az egyszerűsége. Azt hitte ő a kis kamionjával nagy utazó, aztán elkezdtem mesélni neki én is... :D Ekkor visszaszívta korábbi állítását :)
  • Szegedről Vásárhelyig vitt egy fickó, a következő párbeszéd zajlott le:
    • én: "És mivel foglalkozik?"
    • sofőr: "Smasszer vagyok, illetve diszkókban kidobófiú."
    • én magamban: "Tejóég!"
    • én hangosan: "és milyen a meló?"
    • sofőr: "időnként eléggé ingerszegény, mindig kivezetni a piától hányó fiatalokat a diszkókból... nyűgös vagyok tőle"
    • én: "hát ezt meg tudom érteni..."
  • Ez nem annyira stoppos, de mindig annyira kell nevetnem ezen az "ö"-s beszéden ott Vásárhelyen, de még a kis kétéves is így beszél!! :)) "Mögbeszélted apáddal a holnapot?" Válasz: "Mög!" Nagyon tetszik! 
  • Visszafele jövet Szegeden felvett egy keramikus. Iszonyat jól beszélgettünk! Egy nagyon laza csaj, Nyíregyházán adjunktus (ezt ki kell emelni, mert ugye jól hangzik) és Váráshelyen formálja a doktoriját és valami mázért ment Kecskemétre. Nagy stoppos ő is. Egy sztorit emelnék ki a sokból, amin akkorát nevettem! Mesélte, hogy b.nőjével asszem Párizsba stoppoltak. Itthon mondták nekik, hogy az X városban vannak magyar haverok. Megkapták a címet és oda is értek. Becsöngetés után ajtót nyitott nekik egy középkorú francia házaspár, akiknek elmondták, hogy a magyarok barátai és éjjel itt alszanak. A házaspár mondta h jó. Lecuccoltak, felették kb. a hűtőjüket, ittak a borukból, azt hitték, hogy a magyar haverok elmentek nyaralni és addig kiadták a lakásukat (közös nyelv nem nagyon volt). Másnap reggel viszont a franciák megkísérelték megtudni, hogy meddig óhajtanak még maradni a vendégeik, és azt is sikerült a keramikus és b.nője értésére adni, hogy baromira nem laknak már ott magyarok mivel ennek a két franciának adták el a házukat, szóval a két magyar csaj egy kicsit ráköltözött a két franciára :D :D :D
  • Utána felvett egy hapsi, Kolossy térre ment. Vele is nagyon jót dumáltam. Eléggé fapofával szórta a poénjait. A végén befordultunk a Batyira, ahol kitett én nagyon illedelmesen megköszöntem a fuvart ő meg csak ennyit mondott: "Hatezer lesz. Lehet forintban, természetben, ingó és ingatlanban vagy akár aranyfogban is adni." Hehe.. Lüke. :D
No hát ennyi, legközelebb elvileg Horvátország lészen, oszt majd meglátjuk. pőő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése