2013. április 18., csütörtök

Egy átlagosnak tűnő reggel

Helló, helló, újra itt vagyok!

A mai Budakeszi-Piliscsaba utam úgy érzem méltó az elmesélésre.

Reggel 10-kor kezdődött az órám az egyetemen, ezért 8,40-kor indultam ki a stoppos helyre. Miért is fontos ez? Nos azért, mert az első illető, aki felvett olyan tevékenységet űzött, amelyet ha a reggeli csúcsforgalomban tár elém mégjobban megrökönyödöm mint 2 órával később. Szóval ő Budapestről dekopázsolni jár ki Telkire. Elmesélte legújabb alkotását - melyet barátnője szülinapjára készít - ami nem más mint egy üveggömb, amiben egy idő után egy orchidea is fog tanyázni. Kívülről aranyfüst lemezkékkel (vagy arany lemezkék füstjével nem tudom pontosan...) díszíti, de ezzel a technikával nagyon kell vigyázni ugyanis egy nagyon könnyű, illanó anyagról van szó. Gondoltam, hogyha már ilyen fontos küldetést visz végbe a néni, akkor engem is kirakhatna valami jó helyen Telkin belül. Nem volt fogékony a kezdeményezésemre és a lehető legbénább szakaszon sikerült kitoszni.

A béna szakaszon 10 perc várakozás után megállt egy kitetovált punk hapsi, aki kb. velem egy idős volt, de végig magázott. Mondta, hogy elvisz Budajenőre, mondtam, hogy jó. Ahogy így utazunk mesélte, hogy ő is többször próbált már stoppolni, de valahogy nem sikerült. Asszondja: "Tudja kérem sokszor eltűnődöm azon, hogy lehet, hogy nincs jó ábrázatom?!" Hát én magamban elmosolyodtam és helyeslően bólogattam, mondván: fején találtad a szöget.

Budajenőn felvett egy csendes néni és vitt Perbálra.

Perbálon elkezdtem stoppolni erre jött egy traktor. Sajnos a traktorokkal van egy sztereotípiám, amit nem nagyon tudok levetkőzni. A traktor fülkébe legtöbbször lenne egy plusz hely, de azt rendszerint telepakolják, így nincs. Az utánfutóban meg általában sz*rt szállítanak. Ezért nem szoktam őket leinteni. Itt maga megállt a sofőr és felinvitált, 50 km/h-val mentünk, dupla annyi idő volt mint rendesen, de akkora élmény volt egy traktoron ülni! 450 literes a tankja és a csomagtartóban persze, hogy trágyát vitt. :D Elvitt Tinnyére, ahol én lettem a látványosság, ahogy kiszálltam a traktorból (nem estem nagyot :D).

Tinnyén pedig felkacarásztam, amikor befordult egy ezer éves sárga trabant, benne egy 70 éves bácsika. Az ajtót kinyitotta a vezető ülésből és csak ennyit mondott: "Hölgyem, az autó előállt!" :D És pont jó helyre ment, az egyetem előtt tett ki.

Más különben ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése