2011. november 21., hétfő

Heti beszámoló!

Röviden írok pár sort az elmúlt hetemről -mindenkinek a nagy örömére- mert a múlt héten is stoppoltam mindegyik nap Budakeszi-Piliscsaba viszonylatban és érdekes váót!

Már kialakult a menetrendem: 7-kor indulok a koliból. 7,20-ra érek ki gyalogosan a stoppos helyre, ott felvesz cirka az első autó vele általában Telkibe megyek, oda szoktam érni 7,30-ra ott kiállok felvesz megint hamar egy kocsi kivisz Perbálra ez olyan 7,40-kor szokott lenni és ott már elszoktak vinni Csabára, ahová kb. 7,50-re szoktam kiérni. Az óráim 8,30-kor kezdődnek.

Pár sztori:
  • múlt hét hétfőn nagyban állok Perbálon erre megáll egy kocsi kiszól belőle egy volt patronás, hogy akkor induljunk tova (Németh Fanni)... mondom jó!
  • aztán szerdán felvett egy ilyen "kurvabölcs" pasas: semmi bevezető nélkül ilyet szól a vonyító hangján: "Az élet olyan mint egy lépcső, le és feljuthatunk rajta!" Úh mondom, az király. . .
  • Csütörtökön meg már egy régi ismerős vett fel, tök jól esett, hogy megismert :)
  • Ma meg egy pszichológus nő vett fel és áááá úgy vezetett, hogy be voltam tojva! (szarul) és közben olyan baromságokon vihogott, hogy mondtam magamba menjé má te pszichológushoz....
Hát ennyi! Decemberben várható egy Budakeszi-Bécs stopp! Addig még jelentkezem kis sztorikkal... Ágyő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése