2011. december 1., csütörtök

Világvége

Nos... továbbra sem adtam fel abbéli céljaimat, hogy stoppal közlekedem az egyetemre. Nem sok extra volt az elmúlt időszakban... szokásos megdöbbenés, hogy normális vagy vagy mittomén.
Na de... tegnap állok ki az ALDI elé a pázmánykán. Nagy tömeg volt és egy pázmányos gyerek úgy stoppolt, hogy áll a buszmegállóban a tömeg közepén, kis keze így időnként kileng. Majd illeget-billeget de keze ugyanúgy "ki volt téve" (alig látszott). Na mondom ez a Sétálós Csabika és basszus kiderült, hogy nem! Na mondom... Jó messzire álltam tőle, nehogy hozzám szóljon, és nekiálltam stoppolni. 5 percig vártam és jött is egy fuvar. Bepattanok, de látjuk, hogy a gyerek lohol felénk (úgy rohant mint a Teletabi nevezetű töris srác), óh mondom... Bekéredzkedett, fuvaros felvette és elkezdett vele beszélgetni, kiderült hogy arab szakos. De sajnos arabra nem jut ideje, mást tanul XD. Az mondom flesh. Na és ekkor belekezdett egy bő 20 perces monológjába, miszerint az arabszakosoknak elmondták a titkot: Kadhafi a világ ura és megölése előtt épp be akarta ezt jelenteni. És a legfontosabb kéremszépen, hogy a jövőhéten lesz a VILÁGVÉGE!! Mert a jövőhéten megbukik az euró és éhínség lesz és jegyrendszer és különben is a nap sem fog felkelni.  Magamban egy aztaku....t elejtettem, de a sofőr kedélyesen elcseverészett vele. Szóval a feladat a jövőhétre: figyelni az idők jeleit.
Ilyen fejet vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése