2011. december 5., hétfő

AVE SZELEKTÍV SZEMÉTGYŰJTÉS!

Gyáááá muszáj írnom!
Na máma reggel, annyira nem voltam happy, kicsit morgós kedvemben voltam, mert a rorátén magában motyogó atyuska jött és már a harmadik sorban sem hallottam semmit. :S És a prédikáció is érdekes váót...

Na mindegy... Kiállok késve -természetesen- a stoppos helyemre. Rögvest fel is vesz egy csaj, vitt Telkibe, tök jót dumáltunk és jót röhögtünk a sok kényelmes anyukán, aki az egy utcával arrébb lévő iskolába kocsival viszi a kölykit.

AVE SZEMÉTGYŰJTÉS! A szemétgyűjtés vocativusa hogy van?? :D
Kirakott szépen a Telkis helyemen és kettő perc múlva megállt egy KUKÁSKOCSI!!! ÁÁÁÁÁÁÁ!!!

Najó annyira nem volt putris, mert csak a szelektív szemetet gyűjti több helyről, és mondta, hogy Perbálra mennek, de előtte megállnak "pár" helyen... Aha, mondom jó, bepattanok, végülis kukásokkal eddig csak egyszer utaztam...
És kb. 30 min. alatt értem Pelbálra, amúgy 10 perc az út, mert MEGÁLLTUNK KUKÁZNI MINDEN FŰSZÁLNÁL!!! :@ GYÁÁÁ!!! És közben kérdezte a sofőr, hogy milyen nyelveken tudok. Mondom: olasz, latin. Mondja: "Ő is tud latinul! Pl. itt az úton van egy robinia pseudoacacia" És ez volt a latintudása és ő ezt halálosan komolyan gondolta, visítottam a röhögéstől. :D  Gondoltam, hogy ha ennyire tud latinul, akkor idézzen már a Catilina elleni beszédből... De inkább nem gonoszkodom.

Nagy nehezen akkor eljutottam Perbálra és kettő perc után megállt egy Alfa Rómeó. Igen, Kedves Olvasóm egy Alfa Rómeó! És benn csücsült egy szicíliai-keresztapa fejű emberke, aki éppen most döfi le a maffiát. Ó mondom dejó! Mindegy beültem. És tök jó volt! Olasz zenéket hallgattunk, kedvenceimet: Lucio Dallát és Due di Picchét! És így dobott ki pázmánykán, az olasz órámra :-)
ENNYI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése