2012. július 27., péntek

Pár kép a stand up comedy-ről


Kedveskék!
Született egy újabb bejegyzés! Csak két képet láthattok: egyik a múlt szerdai debütálás,  a másik a szombati kontrázás. Szombaton a Tábor Hegyi Napokon a tábor résztvevői közt ki mit tud?-ot szerveztek, én is indultam varrónő (zoknistoppolás) kategóriában. Jóllehet nem önszántamból, szerdán kaptam egy kedves résztvevőtől egy lyukas zoknit, melyet vissza kellett juttatnom hozzá! :-)
Aki nem volt THN-en, annak mondom csak, hogy a Szörpíntő szervezői (program a táboron) megkértek, hogy osszak meg pár élményt a stoppolással kapcsolatban a nagyérdeművel. Én erre rögvest igent mondtam és beszéltem ottan egy kis időt az okokról és a miértekről, illetve a "legekről". 
Tsókolom a Lelkület és jó ágyat az alváshoz!


bo?!

indulás a ki mit tudon, a legjobb stoppolónő kategóriában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése