2012. augusztus 17., péntek

Ferihegy

Helló Pajtik!

Na végre történik már valami és stoppolhattam.

Most Érden létezem, időnként be-bejárok Pestre, de vagy bicóval (nyugi vonattal el valameddig és onnan) vagy annyi ideig nem vettek fel, hogy busszal mentem inkább. FAKK!

Máma jött haza Klári barátném Á-merikábúl és gondoltam kimegyek fogadni a repcsitérre, mint egy díszpinty. Inkább ne menjünk bele, hogy végződött...
Szóval kiálltam stoppolni Érden az egyik buszmegállóba, és tök jól esett, hogy egy csomó feedbacket kaptam, de felvenni senki nem vett fel. 20 perc várakozás után megállt egy pali és mondta, hogy Csepelre megy. Hát mondom flash, csak én Ferihegyre mennék. Mondja, hogy bevisz Csepelre a központba onnan a 100 akárhanyas busszal tova... Na mondom inkább tegyen ki a lehajtónál és stoppolok tovább. Így is lett. Lerakott a Csepel után pihenőben és hát mit volt mit tenni -rohadtul siettem- nekiálltam kérdezősködni, hogy nem megy-é valaki Ferihegyre és a harmadik kocsi (egy kamion), akinél ráadásul simán csak lengettem megállt és pont odament! Szóval szupcsi volt minden! Szóval összességében kereken egy óra alatt kint voltam Ferihegyen 20 perc várakozással (12,55-13,15) és utazással. Szuper idő!!

Na csak ennyi. Cső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése