2012. augusztus 20., hétfő

Goldenblog!

Kedves Barátim!


A HVG egy pár éve blogversenyt indított. Idén sincsen másképp. Tudom, hogy mindnyájan már kicsit unhatjuk ezt a szavazós dolgot, de én most mégis arra szeretnélek kérni Benneteket, akik olvassátok a blogomat és azt is, aki nem, hogy támogassa egy szavazattal a blogocskát.

Sajnos csak azok szavazhatnak, akik rendelkeznek facebook profillal. 

A nyereményt (ingyen internet) szeretném felajánlani a Ferences Klub alkalmaira, hogy minden flottul menjen.

Tehát a link: http://goldenblog.hu/szavazas.aspx


És az én blogom (Stoppolós kalandjaim) az Életmód blogok közt található.
 
Nagyon köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Ajánlom figyelmedbe :

    www.csakegypicit.blogspot.com

    Ezen belül amennyiben hozzájárulsz feltüntettelek az "Érdemes megnézni" címke alatt. Amennyiben ajánlasz egy képet azt is a blogod címe mellé tenném.

    Üdv:

    VálaszTörlés
  2. Jajj bocsi! Nem voltam itthon! Megnéztem szuperjó!
    No, beletehetsz engem is! válassz egy neked tetsző képet :)

    VálaszTörlés