2012. szeptember 2., vasárnap

Let's bridge!

Kedveseim!

Ma de. 10,30-kor volt a Genfest zárószentmiséje a Szent István Bazilika előtt (aki nincs képben annak mondom, hogy az olasz Chiara Lubich által alapított fokoláre mozgalom nemzetközi rendezvénye, a pestiek lehet többször anyáztak is, mert felborult kicsit a pesti "nyugalom"), amire be szerettem volna jutni. Úgy volt, hogy kocsival megyek, de aztán végülis ebből nem lett semmi, meg is csúsztam (általános) így stoppal feszültem neki. 9,45-re értem ki Érdre a stoppos helyemre és ahogy odafelé tartottam az fogalmazódott meg bennem, hogy Uram látni szeretném a gondoskodásodat! És a Jóisten megmutatta nekem! Képzeljétek el, hogy 1 percen belül felvett egy nő, aki az Andrássy útra ment és 10,10-kor az Erzsébet téren tett le, kb. a bazilika mellett! WAÁÓ! Szóval egy nagy scotland (=tapsforma :D) az Úrnak érte!!!
A bejegyzés címe pedig a Genfest mottójára utal. Jó volt megtapasztalni a sofőrömmel való beszélgetésben, hogy hidak lehetünk egymás számára, erről csak ennyit.
Szóval LÉGY HÍD (VAGY HÓD :D)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése