2012. szeptember 19., szerda

Egy lehetséges válasz arra, hogy miért nem mentem be máma Frölich-órára.... :-P

Szeretteim, Drágáim, Népem!

Máma reggel Budakeszin ébredtem az ágyamban, ami nem oly meglepő mivel ott élek.
Utána úgy gondoltam, hogy bemegyek a MOL-ba (nem olajtársaság.... levéltár!) és ehhez elindultam reggel 8-kor, a Városháza nevű buszmegállóba. Ott rövidesen összetalálkoztam egy kolitársammal, és mondtam neki, ha van kedve jönni majd stoppal, akkor mehetünk együtt. És volt kedve! Pár perc után megállt egy nagyon kedves házaspár és vittek egészen a Kútvölgyi kórházig. Zenével foglalkoztak, olyan igazi arisztokraták a szó nemes értelmében. Kósa Gábornak és Mészáros Ágnesnek hívják őket. Felüdítő volt a beszélgetés, még akkor is, ha szomorúságokról is beszélgettünk.

Aztán.... aztán olyan dél körül támadt egy ötletem, hogy kipróbálom a BKK hajót Pázmányra menet, ahol 14,15-kor kezdődött órám. Gondoltam elmegyek az Erzsébet hídtól az Árpád hídig. Anno azt ígérték, hogy hiper szuper gyorsan lehet majd vele menni... Hát, ez nem így lett: 40 perc alatt tettem meg az utat. Utána kimentem a Bécsi útra, hátha kiérek még valahogy a Pázmányra... Oda 13,45-re értem. Nekiálltam stoppolni 30 percet lengettem, majd úgy döntöttem inkább beülök az Akadémiára tanulni....

Hát, ezt nem kell utánam csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése