2012. szeptember 10., hétfő

Match

Helló Pajtik!

Tegnapi utamról zengek éneket a következő sorokban!

Este, a nyári szünet utolsó érdi útját terveztem megtenni busszal. Igen busszal, mert már sötétedett, este fél nyolc körül volt az idő és nem akartam kockáztatni.
El is értem a fél nyolcas buszt Érdről és mentünk béfele Pestre, mígnem úgy éreztem, hogy rohadtul nincs rendben a belpolitikám és kérdéses volt, hogy elérek-e az etele téri hát na, mondjuk ki, mosdóba... (akit nem érdekel átugorhatja ezt a részt...:D)

Már Pest fele tartottunk, amikor az egyik megállóban megláttam egy benzinkutat. Na gyorsan lerongyoltam a buszról és hát elmentem a benzinkútra...

A szerencsével zárult "ügy" után visszaálltam a buszmegállóba és megnéztem mikor jön a következő busz. Nyolckor volt mindez és 35-kor jött volna a következő, de még valami normális boltba is el akartam menni, így nekifogtam stoppolni. 20 perc után visszakanyarodott egy taxis és én már kezdtem neki integetni, hogy nincs pénzem... De ő mondta, hogy ingyér elvisz. Szuper! Kérdeztem, hogy meddig megy és mondta, hogy Déli, Moszkva és végül Pasaréti tér! Erre én megkérdeztem, hogy meddig van nyitva a Match Pasaréten, mondta, hogy 10-ig! Szuper akkor mehetünk Pasarétre!

Olyan jó beszélgetésünk volt! Mesélt a családjáról, a nehézségeiről, a kislányáról és a jócselekedet értékéről. Nagyon szomorú volt, amikor beültem hozzá és nagyon örült, amikor távoztam (tudom lehet ezt átvitt értelemben is venni :D), jó volt megtapasztalni, hogy anélkül, hogy kimondtam volna neki Jézus nevét, mégis Őt tudtam neki adni és hiszem, hogy ügyetlen vigasztaló szavaimban maga a Szentlélek munkálkodott! Jó volt, hogy eszköz lehettem!

Orevuar!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése