2012. szeptember 6., csütörtök

Gázos

Halihó!

Csak egy rövid bejegyzés mára:
tegnap stoppoltam Érdről Pestre. Három helyen kellett ügyet intéznem Pesten: Huba utcában, Békáson meg a Délinél. Gondoltam oda megyek elsőnek, ahova visz a fuvaros.
Érden csodák csodájára rögvest megállt egy ipse és a Kerepesi útra tartott, de miattam a Déli fele vette az irányt!
Nagyon kedves volt, de már olyannyira nyálas is, hogy féltem akar valami komolyabbat, de hál Isten minden rendben ment!
Amúgy egy hiper gázszerelő volt, mind a n+1 szakmája a gázról szólt. Amin röhögtem, hogy a Lipóton szerelt be hosszú évekig gázkészülékeket, mire a bentlakók időnként kedvességből letépték a radiátort... 

Csóközön és jövőhéttől gyakrabban írogatok majd mivel beindul az új félév a Pázmánykán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése