2012. szeptember 29., szombat

A szálak összefutnak...

Kedves Barátim!

Resümék a heti stoppolásokról:

Csütörtökön 12,30-kor volt órám és ehhez elindultam olyan 10 fele Budakesziről, hogy a Pázmánykán beleférjen még egy ebéd. Budaeszin megállt egy audival egy 60 körüli vietnámi papi olyan hanggal, mint a  Másnaposok II-ből a kínai csóka. És bakker képzeljétek nem engedte, hogy bekössem magam!!! Úgyhogy jólesően, szívet melengetően hallgattuk, ahogy a kocsi 5 percen keresztül csipog szinte egészen Telkiig...
Utána Telkiben felvett egy kisbusz édesanya és érettségiző lánya vett fel, éppen a budajenői orvoshoz siettek. Miközben anyuka beszaladt a doktornőhöz megnézni rendel-e én addig szóba elegyedtem lányával. Erre kiderült milyen kicsi a világ, Szent Imrébe jár, most gondolkodik, hogy jelentkezzen-e a Pázmány olasz szakára én meg mondtam, hogy keblemre Édes! És jót csevegtünk, hogy igen! mindenképpen jöjjön ide! :-)
Kiraktak végülis Perbálon, ahol igen hamar felvett egy agyontetovált, piercinges svihák, aki Pestre ment, szóval tökjó, mert vitt egészen az egyetemig. Mesélte, hogy a múltkorjában hogy kezelésbe vette az üvegtigrises büfésnőt (pont elmegyünk mellette minden nap). Mondta neki, hogy aranypéntek van stb. erre a büfésnő sem volt rest, mert ugye a reklám úgy szól, hogy Lalinál nincs aranypéntek így a hapsinak sem adott korsót pohár áráért. Akkorát röhögtem!

Csütörtökön visszafelé nagyon hamar megállt Pázmánykánál egy kocsi, ó már felismertem és igen, Pintér Károly volt, akinél a múltkor beégtem. Most már mindenre figyeltem, nem is volt gond. Én Pestre tartottam, ő is, csak időközben mondta, hogy be kell ugrania Hűvösvölgyben valami boltba. Gondoltam nem akarok asszisztálni a bevásárlásához, így én ott kereket oldottam. Régről emlékeztem, hogy itt van egy Budakeszi felé menő hadiút, gondoltam, ha megtalálom, akkor előtte hazamegyek, lepakolom a cuccaimat és úgy megyek be Pestre. És megtaláltam! Ahogy sétáltam odafele, mellettem egy nagyon nagy erdős rész, juharral, és ahogy velem szemben jövő kocsik tolták felém a juhar illatát... Frenetikus volt! Le is ültem ott az erdőben egy rövid időre és elmondtam magamban a Naphimnuszt. Ezek után kiértem az elágazóhoz, nagyon hamar megállt egy kocsi és hazavitt...

(arany)Péntek:
Csütörtökön este tök időben lefeküdtem, de még így is sikerült 7,04 perckor felébrednem, amikor már 4 perce el kellett volna indulnom. Elindulok hamar 45-re kiértem a stoppos helyre és felvett egy nő Keszin. Kérdezte, hogy honnan ismerjük egymást én meg már ilyen hadházisan bazsalyogtam és mondtam magamban, hogy a tévéből. :D De végülis kimondva azt mondtam, hogy biztos már felvett. Erre ő mondta, hogy nem, szerinte a templomból ismertük egymást! Na mondom wáó! És végre volt egy valaki, akinek nem kellet magyaráznom, hogy Keszin van koli! Fokolárés volt a nő, Genfestről is dumáltunk stb.
Jó béna helyen tett ki Telkin (Telki közepe), nekiálltam stoppolni és tökjó, mert   hamar megállt egy valamit reklámozó kocsi. Mondta az ipse, hogy Esztergomba megy, óh mondom megpróbálom megpuhítani, hogy vigyen már fel az egyetemig (Esztergom másik irány). Nagyban beszélgetünk, amikor egyszer csak in medias res elkezdi: "Az EU szerint a víz nem oltja a szomjat, és kevésbé hidratál" Én erre olyan ideg lettem, hogy nem hiszem el, hogy mindjárt elkések a 8,30-as órámról és ilyeneken évődünk. Persze félretettem ezt és sűrűn nyugtáztam a megállapítását. Erre ő: "Lehet az EU meg akarja adóztatni a vizet" -.- Mondom persze... Kiszállok tőle a csabai templomos elágazónál (nem vitt fel, hüpp hüpp) erre látom, hogy a kocsija tele van ragasztva víztisztító cég reklámjával, na mondom hehe. Csabán vagy 20 percet kellett várnom a következő fuvarig, már úgy voltam vele felsétálok az egyetemig (30 perc) mire épp megállt egy kocsi. Felvitt ez egyetemig, majd éppen készülök átrongyolni az úton, amikor egy valaki iszonyat integet. Én így már kezdek körbenézni kinek integethet, szemüveg hiányában nem sok mindent láttam, mire egyszer csak leesett, hogy valóban nekem integet. A legkedvesebb volt matektanárom volt! Annyira örültem neki! Beszélgettünk egy sort, aztán elmentem órára.

Pénteken óra után lesétáltam a templomos elágig, ahol is felvett Perbál és környéke állandó diakónusa, aki mellette még székely is! Fú, micsoda egy élmény volt! Vitt Perbálig ott felvett egy gyerekújság szállítmányozó és vitt Budajenőre, itt egy kertépítő vett fel, ami nagyon jól jött, mert a kertünkben így lett egy böszme nagy tó és gyűjtöttem tőle infókat az aranyhalakról, meg a növényekről. Elvitt Budakeszire.

Utána átstoppoltam Érdre. Jó volt ez is, de egy elég veszélyes helyen állt meg nekem egy pasas a METRO geschaft előtt és erre konkrétan lejátszódott a Brian élete jelenet. Kérdezem merre megy erre szegény dadogós próbálta kiejteni, de nem volt idő nagyon így beszálltam és  csak egy pár perc múlva sikerült kimondania, hogy KAMARAERDŐ. Óh sit, na akkor én most kiszállok. Kiszálltam stoppoltam tovább, minden extra nélkül hazaértem Érdre.

Este még vissza kellett mennem Pestre és gondoltam most kivételesen vonatozom, dehát 20 percet késett, így maradt a stopp. Egy kopasz muki csak a Camponáig akart vinni, de végülis bevitt egészen az Osztyapenkóig. Szóval tük jó! :-))

Ánnyi.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése