2012. december 14., péntek

Il mondo proprio piccolo

Kedveseim!
Szerdai élményem, nagyon durva :)
(Zh-k, referátumok miatt csak most sikerült megírnom...)

Csabáról mentem vissza fővárosunkba, amikor is hát stoppoltam. Viszonylag hamar megállt egy autó, beszállok a kocsiba és a sofőr jelezte, hogy halkan mert telefonál. Hallom, hogy jó kis ákcentussal beszél és végül úgy köszönt el, hogy "Ciao!". Letette a telefont, én rögtön kérdeztem tőle, hogy olasz? (Mármint ezt olaszul kérdeztem.) Mondta, hogy igen olasz, és bemutatkozott magyarul. Én meg bemutatkoztam olaszul. Na ezen már kicsit lehidalt a sofőr. Elkezdtünk beszélgetni, kérdezte merre jártam Olaszországban, én meg mondtam, hogy sokat voltam Soverében (Nyolc Boldogság Közösség exlakhelye, Bergamo mellett). Na erre aztán teljesen kész volt, mert kiderült, hogy ő meg kb. emellett a falu mellett lakik, ha nem MO-n!!! Nagyon duuurrrrvvaaa!! És volt is abban a kolostorban, ahol én is laktam!
Aszondja a sofőr, hát ez troppo forte! :D


in italiano:
Carrissimi,
vorrei raccontarvi un episodio del viaggio di mercoledí!
Sono andata da Piliscsaba (luogo dell'universitá) a Budapest (capitale). Velocemente é fermata una macchina e quando volevo salirlá l'autista mi ha indicato con un gesto di rimanere in silenzio, perché lui telefonava.
Sentivo dal suo accento ungherese che viene dall'estero :-) Ha congedato alla fine del telefono cosí: "Ciao! Ciao!" Io pensavo che lui é un italiano e per questo subito l'ho chiesto. Mi ha rispoto che sí, l'italiano e si é presentato in ungherese, dopo anch'io, ma io in italiano. Lui si rimaneva sorpresi! :-) Dopo mi ha chiesto che dove ho studiato in italiano, io ho risposto che nel liceo, e a Sovere (accanto a Bergamo). L'autista gridava: "Non é vero, non é vero! Io abito accanto a Sovere, quando non vivo in Ungheria!"
Wao!! Il mondo proprio piccolo! :-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése