2013. február 15., péntek

ajánlat

Helóheló,

micsoda ajánlatot kaptam ma! Persze más kérdés, hogy összejön-e.....
Budajenőről éppen utaztam Perbálra. Sofőröm nagyon érdeklődött a szakdolgozatom témája iránt, elmondtam mi az. Erről beszélgettünk. Kiszállás előtt odaadta a névjegykártyáját, hogy amikor elkészült a dolgozatom, tartsak egy előadást belőle Budajenőn!

Másik: kedden megyek Spányi Antal püspök atyához. Még nem találkoztunk csak egy közvetítő útján, aki már egyszer felvett és ő hívott meg a Katolikus Rádióba is. A püspök atyához most egészen más ügyben megyek (tanulmányok), ezért megkérdeztem a közvetítőtől, hogy mit mondott rólam, erre ő: "Hát a találkozásunkat meséltem el, meg hogy jó a blogja!" Remélem nem néz majd teljesen dilettánsnak a püspök úr! :-)))

Csocsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése