2013. augusztus 4., vasárnap

Ajándék

A következő történetet azért osztom meg, mert annyira szép (szerintem). Igazi vasárnapi ajándékként kaptam. :) Még arra is figyeltek odafentről, hogy szinte végig árnyékban stoppoljak.
Szóval javult az egészségi állapotom és úgy gondoltam, hogy a mai napon elnézek egy kedves baráti társasághoz Csákberénybe. Érden álltam ki a sóskúti útra 8,50-kor. Bár nagyon gyorsan jött az első fuvar,de azért látszódott a mellettem elhaladó autókban ülők tekintetén, hogy éppen egy UFO-t látnak az út szélén... No mindegy egy fiatalabb házaspár vett fel és Sóskút központjáig a feleség idegenvezetést tartott nekem, tök jó volt. "Erre látja a Habsburg kastélyt, balra a sóskúti mészkövet itt ezt ott azt stb." A házaspártól elválva elsétáltam egy tetszetős helyre. Következőleg egy középkorú manus vett fel, aki a Biatorbágy előtt található halastóig vitt. És ő azért ment oda, mert építkezik és az építési telkén sok a gaz, gondolta kiírtja, mert nem szép. Leesett az állam! Hány olyan ember van, aki abszolút nem foglalkozik a kerttel, míg a ház el nem készül?! Jó volt látni ezt a takaros emberkét. Őutána egy fiatalember vett fel, aki egészen hosszasan vitt: 811-es út csákvári lehajtójáig. Kiderült, hogy nagy Dél-Amerika fun, ott diplomázott, nagyon izgalmasakat mesélt! Vértesboglárra vitt egy kisgyermekes anyuka, ő is csupa mosoly volt és törődés, ahogyan a gyerekével foglalkozott. Onnan egy vicces bácsika vitt a zámolyi elágig. Még ki sem tettem a kezem, már meg is állt. A kocsija kezdetben egy Maruti volt, de amint beültem láttam, hogy az egészet maga rakta össze. De végülis működött. A marutis után kezdődött a kihaltság, de végülis 15 perc várakozás után felvett egy Csákberényben nyaraló hölgy és így 11,20 felé megérkeztem a barátokhoz. 
Egy nagyon jól sikerült nap után hazafelé vettem az irányt. Hárman indultunk el egyszerre, ketten a buszt választották én a stoppot. Versenyeztünk. Kissé pökhendien mondtam, hogy úgy is én nyerek. De azt még én sem gondoltam komolyan, hogy már az első autó meg fog állni mellettem és el is fog vinni Érdre ugyanis odavalósi volt a pali. :D Szóval nagyon szuper volt. Az érdi csóka amúgy ralliversenyző volt, ezt  meg is éreztem a vezetési stílusán. :D És!
Platánsor ősszel (tessék elmenni!)
Visszafelé Alcsútdoboznak mentünk, ahol egy olyan gyönyörű platánsort láttunk, hogy tejóég. A visszefele út számokban: 16,50-17,45-ig tartott és még az egyetlen 18-as szentmisére is odaértem.  

1 megjegyzés:

  1. "Az érdi csóka amúgy ralliversenyző volt, ezt meg is éreztem a vezetési stílusán. :D"

    Ez tetszett! Ti. vizuális típus vagyok... :-)

    VálaszTörlés