2013. szeptember 13., péntek

kondenzációs kazán

Kedves Mindannyian!

A napokban egy rég ismert útvonalon közlekedtem: Érd-Szeged-Hódmezővásárhely, illetve Hódmezővásárhely-Érd pályán keringtem, de nem mint gólyaizé a levegőben, hanem bent a kocsiban igényesen. Az Érden stoppolóknak mondom jó tanácsként, hogy tökjó kis hely (már másodjára vált be) az M0 diósdi felhajtója! Pikkpakk felvettek, M5-ös táblával álltam ki amúgy. Először egy olyan úr vett fel, aki Békéscsabára ment előadást tartani ilyen megújuló energiák témában, kondenzációs kazán stb. Tökjó volt, mert éppen érdekelt ez a téma és jól elbeszélgettünk. Kiderült egészen jól áll a házunk a kérdésben. Kecskemétig vitt, onnan két fuvarral jutottam el Vásárhelyre, semmilyen különösebb esemény nélkül.
Pár napos ott tartózkodás után, barátok és ismerősök végiglátogatása és néminemű feltöltődés után (hogy miért lásd később) elindultam Érd irányába. Három fuvarral jöttem: Vásárhely-Szeged útvonalon egy autószerelő hozott, Szeged-Kecskemét vonalon egy nagypapa korú bácsi, aki szegény elég meg volt már keseredve, de teljesen érthető. Fia hegedűművész valahol külföldön végzett épp és MO-n nem akarják alkalmazni, + a bácsi felesége nemrégen halt meg. Próbáltam bátorítani, de nem nagyon sikerült, így inkább jobbnak láttam imádkozni értük. A kecskeméti pihenőben egy üzletember vett fel és ez, na ez ütős volt! Annyira jót beszélgettünk! Kiderült, hogy keresztény és egészen Érdig (merthogy Érdig elhozott) egy nagyon nagyon mély és intelligens beszélgetést folytattunk hitről és az általam nem egészen elfogadott nagy figyelmeztetésről. Szóval ezúton is köszönöm neki, azt hiszem az ilyenek teszi érdekessé a hétköznapokat.

csőváz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése