2013. szeptember 23., hétfő

A kutyaszánversenyző

Salve!

Na a héten lelkigyakorlaton voltam, négy napig csendben. Odafele stoppal mentem és visszafele is. A helyszín Dobogókő volt, ahol amúgy már fagyott is, iszonyat hideg volt. Na mindegy is... Dobogókő a Pilisben van, ezért úgy gondoltam, hogy Érdről nem Pest felől (most a budaiak kikérik maguknak, szóval Buda felől :) ) közelítem meg, hanem Budakeszi irányából. Ezért tehát nagyjából ismerős út következett. Elstoppoltam Érdről Budakeszire, Budakesziről Pilisvörösvárra onnan Dobogókőre. Vitt biokertész, kereskedő, családos anyuka, munkába igyekvő leányzó... De a csúcs az az apuka volt, aki engedte a kb. 5 éves lányát vezetni a tök kacskaringós úton Dobogókő felé... Na ott azért be voltam tojva... Visszafele Pestnek vettem az irányt. Dobogókőn igen hamar felvett egy édesanya (egy étterem előtt stoppoltam, a teljes személyzet ott állt kint és nekem drukkolt, amikor megállt a kocsi taps...) aki, -hát ilyennel sem utaztam még- kutyaszánversenyző. Jobban mondva a lánya. Éppen idénynyitó versenyre igyekezett Dunaharasztiba. Most már ezt is tudjuk... Ő Szentendrén tett ki, onnan egy pasas vitt Békásra. Szegény vett egy macskát és egész út alatt az előző gazdi hívogatta, hogy mi van a cicussal.... :-) Békásról meg   jöttem HÉV-vel.....

Aki szeretne egy képes beszámolót megtekinteni ide kattintva élhet e lehetőséggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése