2012. február 26., vasárnap

Egy szoknya, egy nadrág avagy egy fura, egy normális

Szeretteim, Drágáim, Népem!

Hétvégén stoppoltam -mily meglepő módon- jobban mondva stoppoltunk Kingával és Elek Ágival (Ági híres vagy!) Érd-Nagykanizsa szakaszon és halljátok nagyon királyságos vót!

A cím azért érdekes, mert oda s vissza is 2-2 fuvarral tudtunk menni, ami ezen a körön marha jó! És mindkét út kb. 3 óra 15 per és 10 mp-ig tartott :D

Na dehát kikkel utaztunk?!! Hát erre vonatkozik a cím...

Odafele Érden kiálltunk a szokott módon, helyen és időben (12:10) a felhajtóra, s 10 perc múlva kb. jött a kocsi, amiben a csávó egyedül utazott és felvett minket. No és ez a csávó elég érdekes nézeteket vallott így a szocialitás és humanitás terén. Vallja ugyanis (sajnos!), hogy:
  1. ...az UNICUM a legjobb mennyország!
  2. ...menj el egy hétre Majorkára, mert kicserél, búvárkodj, egyél kaviárt...
  3. ...motorozz 600-al stb.
Mondtuk neki, hogy hát ezt így nem mindenki tudja megtenni a lelki, stresszes problémáik leküzdésére... velük mi legyen? Válasz: "Hát dobjuk le a Taigetoszról!" [nyasgem!!!] Kérdeztük a gyerekeiről: "Van egy 20 éves fiam, kigyúrt izomállat, de olyan síkhülye barátnője van, de legalább a segge jó! Annál rajzolni sem lehet szebbet." XD

Hát ennyit az első fuvarról. Ő amúgy az M7-es völgyhíd utánig vitt.






Második körben viszont fúúú, de rendesek voltak! Egy nagyon szimpatikus házaspár vett fel bennünket, akik elvileg csak Keszthelyig vittek volna, és szegény apuka elbambult csodálatos mesélésemen és elfelejtett lehajtani, így arra gondoltak már nem szakítanak félbe XD és levisznek Kanizsára... egy laza plusz 50 km.......!!! Nagyon nagyon köszönjük nekik! Így ott voltunk egy olyan 15:20-ra kb.

Na a mai visszafele utunkra csak ketten mentünk Kingával. Szokásosan eljöttünk HK-ból a 12:52-es busszal, beértünk Nagykanizsára olyan 13:20 fele és onnan kitaláltuk, hogy most egy jó csomót gyalogolni fogunk. Meg is tettük, de az utolsó emelkedőnél én inkább mondtam, hogy most stoppoljunk :). Jött egy apó olyan 14:10-fele (10 min. után) és elvitt minket a dombtetőre, ahun van az m7. Ott nekiálltunk megint stoppolni és egy nem túl hosszú idő után kisfurgon begurult és felvett minket a benne ülő 60 éves hapsi (mint később kiderült). Székesfehérvárig vitt, de hogy ez mennyit tudott beszélni, és milyen nagy ívű sztorikat... de szerintem ebből gyökött lehet vonni. Időnként már küzdöttem, hogy ne nevessem el magam a történeteken, hogy na ez egy nagy kamu (Kinga már aludt). Na mindegy. Mondtam neki, hogy hagyjon aludni már :D. Csöndbe maradt egy órára, állítólag itt volt egy idő, amikor rohadtul esett az eső, no erre nem emlékszem :D. Aztán felriadtam, hogy nem hagytuk-e még el Fehérvárt, ekkor meg újra kezdte az egész mesélést. Azon röhögtem magamban, hogy a csávó azt hiszi, hogy az alvás amnéziát okoz??! Na kirakott olyan 16 óra fele a pihenőben, ott szüneteltünk egy 20 percet. 16:20-kor kezdtük a stoppot, jött rendőr, de csak cirkált, mint a cápa és kereste, hogy kit nyeljen el :D. Nem szólt...

Egyszer csak jön egy BMV, és mondta angolul, h Pestre megy, Kinga örült az angolnak, én bepróbáltam az olaszt és tudott! Belga fickó volt, itt dolgozott Magyarországon. Rendes volt! Egy fél óra alatt felértünk Érdre (BMV tempóban...) ott kirakott, Kinga mente vele tovább.
Na itthun nekiálltam stoppolni erre a nagy poén, hogy megállt egy ótó és benne csüccsent egy családapa a templomunkból, óh mondom... A házunktól 10 perc gyalogtúrára tett ki. Nekiállok gyalogolni erre elmegy mellettem egy lovaskocsi... gondoltam leintem, ha már lúd legyen kövér, de aztán hagytam... pedig bekanyarodott az utcánkba.... :))))

Viszonlátás!



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a remek címet... átsegített az olvasási nehézségeken! :-) Abból a lovaskocsiból pedig irodalmilag csinálhattál volna happy end-et, elnéztük volna!

    VálaszTörlés