2013. március 14., csütörtök

Próféta meg a bácsi

Képzeljétek múlt pénteken, akivel utaztam kezdetben csak annyit mondott magáról, hogy feltaláló, 160-an valamennyi bejegyzett találmánya van (nagyon büdös volt, annak kezelésére is feltalálhatott volna valamit...), de hát nem nagyon veszik a dolgot. Mindenki hitegeti, hogy majd megveszi. Közben kiderült, hogy valamilyen ezoterikus szinkretista próféta, mondta, hogy szívesen beavat a tudományokba míg a Margit hídig érünk, majd ismét visszatért arra, hogy nincs pénze, esetleg egy százassal kisegíthetném... XD

A másik nagy menet vasárnap volt. Budakeszin voltam és Zuglóba akartam menni a Hermina útra. Budakeszin fölvett egy idősebb bácsika és pont Zuglóba ment, de nem egészen arra, amerre én. Örömében úgy paskolta a combomat, hogy már kifejezetten idegesítő volt. Beszélgettünk sokat. Ő a témáit a mozdonyvezetés témakörből hozta, én csak feszülten figyeltem. Kérdezte hova megyek, de annyira lehetetlennek látszott elmondanom, hogy Ferences Klubbos team megbeszélésre, hogy inkább körülírtam az egészet. "Egy kulturális-társadalmi szervezet vagyunk, minden héten találkozunk, közösen vacsorázunk, majd előadásokat hallgatunk meg." Első kérdés: "Csajok vannak?" Én: "Hát mondom igen..." Ő: "Jöhetek?" Én: "Hát korhatárhoz van kötve..." Itt a beszélgetés más irányba terelődött. Végül olyan jó fej volt a bácsika, hogy elvitt egészen az FMM nővérek elé a Hermina útra. Mondtam neki, hogy itt jó lesz, köszönöm. Válasz: "Dehát ez egy templom, ..... (sípszó) !!" Hát mondom igen, ide jöttem! A nagy megilletődöttségben még elmondtam neki, hogy egyházi fenntartású a szervezet, mosolygott és lassan továbbállt.

És még valami, a legfontosabb:
Annuntio vobis gaudium magnum, habemus Papam! Eminentissimum ac reverendissimum Dominum,  Dominum Jorge Mario Sanctæ Romanæ Ecclesiæ Cardinalem Bergoglio, Qui sibi nomen imposuit Francesco.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése