2013. március 8., péntek

szolgáltatásaim

Tisztelt Nagyérdemű!

Úgy tűnik új szolgáltatással bővült a repertoárom: ez nem más, mint másoknak fuvart fogni. Persze én ezt örömmel teszem. Ma reggel is így volt, amikor kedves Makk Bernadett kolistársamnak fogtam 2 perc alatt egy fuvart Keszin. A fuvaros csóka rendes volt egy vadiúj és kényelmes Forddal utaztunk, én hamarább kiszálltam, de ő remélem még tovább a hapsival tartott, és utána könnyedén kijutott az Árpád-hídra (erről majd számolj be Berni!).

A délelőttömet a MOL-ban töltöttem, ami mindegy is, a lényeg, hogy nem olajban utazom. Szóval ott már megint rohadtul benéztem az időt és késésben voltam a du.-i pázmányos órámról (igen, péntek du. van órám...kivételesen busszal szerettem volna kimenni) ezért kirongyoltam a Flórián-térre, és amit még sohasem tettem, elkezdtem ott táblával stoppolni (a táblát gyorsan megírtam ott). Na hát az emberek konkrétan hülyének néztek, de végülis 8 perc alatt felvett egy családapa és elvitt Ürömig. Szegény nagyon sajnált, hogy csak addig tudott vinni, és aggódott, hogy nem fog felvenni senki... Óh, Pajtikám, tuti jön majd valaki.-gondoltam magamban. Kirakott és a már rögtön a következő kocsi megállt. Ezt még pont látta az előző fuvarosom és mint állat elkezdett dudálni, hogy gratulál. A forgalom meg kicsit leállt ettől ott Ürömön, de no para. Az új fuvarosom Solymári angol temetőig vitt, ezután 2 perc múlva vett föl az uccsó fuvarosom, aki már az egyetemen rakott ki. Az utolsóval Quimbyt hallgattunk, filing volt nagyon!

Lelküket csókolom milliomszor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése