2013. október 27., vasárnap

bénázás

Ciao!

Hát hadd meséljem el szerencsétlenkedésem történetét! :D 
Rómából hazaugrottam egy hosszú hétvégére Magyarországra (repcsivel), húgom szalagavatója miatt. Időközben kiderült, hogy ekkor lesz egy kedves volt osztálytársamnak is az esküvője Gyömrőn, amely helyet  ezóta nem a legkedvesebb helyszínek közt őrzök a szívemben... Azt történt ugyanis, hogy puccba vágva elindultam az esküvőre Érdről és egy ponton vontra kellett volna szállnom a Keletiben. De amikor megérkeztem, a Keletiben nem volt egy gramm vonat sem abba az irányba! Lementem az információs pulthoz, ahol kígyózott a sor.... Közben azt is tudtam, hogy óránként mennek a vonatok ezért sietni kell, így figyeltem a hangosbemondóra is, ami persze recsegett... és éppen úgy értettem, hogy szálljak fel a nyíregyházi IC-re mert az jó lesz... :D aha a frászt :D utolsó pillanatban felpattantam rá, elindultunk. Amikor rongyoltam oda a kalauzhoz megkérdezni, vajon jó-e a választásom, baromira lesújtott, mert azt mondta, hogy nem, sőt az első megálló Füzesabony!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!! Hát teljesen kész voltam... Még meg is kellett volna bírságolnia, de látta, hogy épp elég nekem az, hogy nem érek oda időben... sőt sehogyan sem érek oda az esküvőre. Másfél órát utaztam, majd leszálltam szép ruhában a puszta közepén. Na mindegy, gondoltam csak Zita szalagavatójára érjek oda... :D Nekiálltam stoppolni és viszonylag hamar fel is vettek és egy közeli autópálya-pihenőbe vittek. Ott nem érdekelt semmi, az első autóst megkérdeztem nem megy-e véletlen Pestre és ment! Hála Isten! Elég pianóban haladt, de végül felértem és 15 perccel a szalagavató előtt át is léptem az iskola küszöbét.... Na mindegy... erre nem vagyok büszke, de már röhögök az egészen... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése