2011. október 2., vasárnap

Budakeszi-Érd

Szombaton (2011. október 2-án) stoppoltam utoljára Budakesziről Érdre.

Budakeszin érdemes elballagni a pátyi elágazáshoz, a budaörsi úton lévő  Volánbusz megállójába és indulhat is a stopp. 9.00-kor álltam ki és 9.15-kor jött egy fuvar. Ez elég hosszú idő, ezen a vidéken a ratyi tömegközlekedés miatt gyakran meg szoktak állni. Szal egy nőci a suzukijával elvitt a budaörsi METRO áruházig, közben megtudtam, hogy idén nagyon jó volt a búza-szezon, nagyon magas a magyar búzának a sikértartalma és szörnyű, hogy nem lehet egy sima közértben egy nem felfújt zsömlét kapni (végülis igaza van...)

Kirakott a METRO-nál, elég viccesen a senki földjén elballagtam a TETRA Pakkig, ahol ismét lengetni kezdtem (kb. 9.30-kor). Elég hamar megálltak többen is, de mind Pestre mentek, ami nekem nem volt jó. Aztán egy csávóka is, aki elvitt Érdre (9.40-kor indultunk), de tökre a másik felére, ahol lakom... busszal, gyaloglással hazakeveredtem (10.30-ra), de összességében annyi ideig tartott, mintha vonattal mentem volna, de legalább ingyen vót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése