2011. október 19., szerda

Máriahalom-havasi pinty-békák

Kedves Tik!
Máma akarva-akaratlanul stoppolásra kényszerültem, ugyanis elaludtam (ismét). :D
Gondoltam, hogy na ma kimegyek Budakesziről Piliscsabára stoppal. Kiálltam 7,45-re (kicsit késve) a Telkire menő útra és meg is állt a harmadik autó egy rasztással (zsír :)) ). Na kiderült, hogy Vörösvárra megy, így érinti pont Csabát, szóval flesh (8,20-ra kiértem Csabára amúgy).

Na idéznék két jó sztorit a beszélgetésünkből, ami megvidámította a napomat:
1. Meséli a csávó, hogy van egy karitatív hobbija: békát hord a Garancsi tó melletti műút jobb és bal oldala közt. Azt is megtudtam, hogy az Országos Varangyhordó Bizottság elnöke Puky Miklós. Van egy háló a tó körül, a háló tövében ládák, ahova beugrálnak és amikor nem fér bele több (több ezren vannak) akkor várják, hogy valaki átcipelje őket. XD

2. Szintén a csávó mesélte, hogy egyszer felvett egy stoppost. A stoppos kérdezte, hogy hova valósi a sofőr. A sofőr mondta, hogy máriahalomi. A stoppos kérdezte, hogy mit érdemes tudni Máriahalomról. A sofőr mondta, hogy nem sok mindent tud, mert most költözött oda, de a google-ban talált egy érdekest, amit most megosztana: "Máriahalmon sikerült lefotózni sárkányrepülőből egy havasi pintyet, ami egy nagyon ritka madár, és nehéz lefotózni és Európában elsőként és stb." A stoppos így szólt: "Na, a sárkányrepülős az én voltam!" :D

3. És egy ráadás: a sofőr barátnője felvett egy nagyon fura fazont. A sofőr barátnője meséli egy pesti barátnőjének, hogy felvett egy nagyon fura csávót, ilyen és ilyen volt. A barátnő így szól: "Aha, vele éltem 7 évig. És egyébként a meggyes pite receptjét oda tudod adni?" Azért ez is poén...


Na mára ennyit. Most kicsit elmerengtem azon, hogy stoppal járjak ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése