2012. január 18., szerda

45 perc

Kedveseim! Na máma nagyon kíváncsi voltam, hogyan fogok érkezni a Scmikli vizsgára, ahol is korán hajnalban 8,30 kellene megjelennem.
Tegnap este elég gagyi volt az út, havazott és lefagyott, ezért nem mertem elvinni szüleim kocsiját, pluszba ugye 450 Ft a benzin...
Ezért hajnalok hajnalán elmentem Érdről a Diósd-Budakeszi busszal Budakeszire, odaértem 6,52-re. Pont akkor kapcsolták le a lámpákat így tök sötét volt. Na mondom, kíváncsi leszek, hogy most elütnek vagy felvesznek. Azért, hogy az utóbbi történjen vártam még 10 percet, mielőtt elkezdtem volna stoppolni, addig egy fokkal világosabb lett.
Rögvest megállt a második autó és innen töretlen a sikerem. Bár lépésről-lépésre haladtam, 5 átszállással (4 ffi+1nő) ónos esőben (milyen jó, hogy nem kocsival jöttem)  de így is itt voltam 45 perc alatt! JUPPÉ! Most már csak Scmikből szeretnék ötöst! :)))

1 megjegyzés: