2012. január 12., csütörtök

Az új év első útjai

Szeretteim, Drágáim, Népem! (akik régről ismernek, régről ismerik ezt a megszólítást)

Szóval először is boldog új évet! Kívánom mindannyiótoknak, hogy legyen sok örömötök idén!

Na megvoltak szépen az idei első stoppjaim, szám szerint 4 darab.
Mindegyikről írok pár sort:
  1. hát vicces vót, állok Pázmányon hétfőn Acél vizsga után, stoppolok. Egy fazon tök lassan jött felém, na mondom jessz, erre az uccsó pillanatban behajtott a benzinkútra. Az "Anyáddal szórakozz!" fej így kiült kis fejemre. Tankolás közben odakiáltott, hogy elvisz. Na mondom király. Kinézetre rém rendesnek tűnt, de a kocsiban... Kolossy térre ment, mondta az elején, mondtam, hogy jó arra tanultam vezetni, ha gondolja elnavigálom. Válasz: "Nem köszönöm, majd a GPS!" Fú mondom jó, ahogy akarja... És konkrétan a 40 perces úton hozzám egy árva szar szót nem szólt, de a GPS-szel veszett jól elszövegelt. XD Az elején zavart, de végére végülis tök vicces lett a dolog, hogy "Kedvesem, kicsinyem, ezt nem mondod, hogy ott hajtsak ki, hisz nincs annyi kijárata a körforgalomnak..." Hát mondom úgy kell neked, Édes és csöndbe maradtam.
  2. Na a kettes számú, áhhhíííííí! Budakeszi-Érd távon röppentem haza kedd reggel. A legnagyobb hóesésben álltam ki mert az ugye menő. Többen fel akartak venni, de nem jó fele mentek. Jött egy csávó (15 perc várakozás) kérdem hova megy, mondja Etyekre. Mondom nem jó. Válasz: de jó lesz, csak szálljak be. Beszállok. Kérdezi, hova megyek. Mondom Érdre. Jah az tényleg nem lesz jó! Mondom: bravó! Elvitt a budaörsi METRO áruházig. Na ott stoppolok megáll egy bácsika. Mondom neki Érdre megyek. Mondja, h ő meg Törökbálintra (köv.település Budaörstől). Akkor jó, és beszálltam. Kérdezem tőle: "és Törökbálinton hova?" Válasz: "Diósdi út". Az mondom nagyon jó, mert én Érdnek Diósddal határos részén lakom. Rámegyünk a Diósdi útra, kérdem, hol áll meg. Mondja, szerencsém van elvisz Diósdig. DejóDejó! Diósdon: na és itt hol tud kitenni. Válasz: Mutassa meg merre fele lakik, majd arra fele megállok!-hangzott a válasz.  Mondom arra!- mutattam az ujjammal. Addig addig kérdezgetett, míg kirakott a házunk kapujába! De én már tök kellemetlenül éreztem magam, hogy most mit csináljak vele. Hívjam meg egy kávéra, vagy az is lehet akar tőlem valamit? De nem: amit kiszálltam a kocsiból már ment is tovább! Kérem szépen, vannak még rendes emberek!!! Ha találkozni akarsz velük, nem a TO-n fogod megtalálni őket, hanem stopp közben! :-)
  3. A harmadik stoppom tegnap volt. Pázmány-Budapest. Egy akkora jó fej fiatalember vett fel, akiről nem is írhatok mást, mint azt hogy jófej, mert elkérte a blogom címét, így olvassa lehet ő is! :D Na de komolyan: az élet nagy kérdéseiről, az olasz bevándorlók helyzetéről és mindenféle hasznos és mindennapi kérdésről elcsevegtünk némi hamvadó cigarettavég elpöccintése közt.
  4. A legutolsó a mai volt. Itt a helyzet volt vicces. Két úr ült a kocsiban, egyik középen középkorú a másik középkorának első felében járt. És a bizonyos Wii játékokról beszélgettek, de annyira szaknyelven, hogy nem tudtam megkülönböztetni a végén azt a mondatot sem, hogy "itt jó lesz?" Azt hittem ez is valami szakzsargon :D
Na hát ennyi. Kedden stoppolok Vácra, és Maresz barátnőmmel tervezünk egy eget rengető Budapest-Milánó utat márciusban.
BONSZOÁR MINDENKINEK! :D (Patronások, ugye emlékeztek?!) 

6 megjegyzés:

  1. :-D Akkor legyen üdvözölve körünkben, és köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Csak arra, hogy vannak még rendes emberek, igaz, ez már legalább 20 éve történt...
    Egyszer nővéremet Klárát - ebből kitalálod-e, hogy ki vagyok? :) - kora ifjúkorában lehet, hogy épp' stoppolás közben meghívta egy fickó vacsorázni. El is fogadta a meghívást. Valamelyik idősebb rokon hüledezett, hogy hogy is lehetett ilyen felelőtlen. Erre ő: "De hát csak vacsorázni hívott, amúgy meg tényleg csak vacsoráztunk." Sok sikert Milánóhoz, égi segítőid pártfogoljanak!!!
    Amúgy Nóri vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Najóvan Nóri, azt hittem már a kedves fiatalember, aki felvett! :))

    VálaszTörlés