2012. január 19., csütörtök

Pázmány-Budakeszi

A visszafele utam margójára:
A vizsga után még összekacsintottam Guitman tanár úrral, akivel együtt konstatáltuk, hogy igen stoppolni indulok. Majd nekilendültem. Viszonylag gyorsan felvettek a Pázmány előtt és vitt egy nagyon kedves bácsi Pilisjászfaluig, azt hiszem. :-) Erre fele még nem mentem Budakeszire, de annyira kedves volt a sofőr, hogy elmentem vele addig. 
Majd jött egy olyan régi autóval egy fiatalember, hogy egész Tinnyéig azon imádkoztam, ne alattam essen szét :-D. Utána felvett egy Jeep márkájú Dzsip és jöttem vele egészen Budakesziig. Na és itt egy idő után annyira kellett nevetnem, a saját hülye fantáziám miatt. Ugyanis a kocsiban volt fűtés, ami fűtötte az ülést is, de olyan forrón, hogyha ott valamelyikünk "belpolitikája" nem megfelelően ápolt, akkor komoly gondok is adódhattak volna a légben... :-D :-D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése