2012. január 22., vasárnap

DIÓSD-Pázmányka: 50 pörc

Gyerekecskék!
Hát ez a reggel egy nagy Gondviselés vót.
Elmesélem.
Máma kijöttem Frölich tanárnőhöz javítani, mert böki a csőrömet a hármas belőle. No de még mindig Érden lakom, mint ahogy azt a vizsgaidőszakban tenni szoktam.
Reggel Örsöt (tesóm) apa elvitte Pest közig határáig és én is vele mentem, innen indul ugyanis a Diósd-Budakeszi járgányom. De amikor tesómat feltettem a buszra még 6,45 volt és a buszocskám csak 7,20-kor indult. Na mondom, ezt nektek [fityisz] és nekiálltam stoppolni Diósd, Kaktusz utcánál. Nem fogok én itt várni hatmilliárd évig mire méltóztatik begurulni a busz.
7,10-kor jutottam erre az elhatározásra és nekiálltam stoppolni. Korábban már megérkezett két csövi és bakker elkezdtek túrni a szemétgyűjtő gömbökben, de olyan műszerrel, le a kalappal. Ezt bámultam 6,45-7,10-ig. :-)
Na 7.15-kor felvett egy kicsikocsi és benne egy mozgássérült, de nagyon jó fej fiú ült. Csak a törökbálinti Pannon-telepig vitt, de nagyon aranyos volt. :)
Ezek után ott ácsorgok és viszonylag hamar jött egy autó, munkás kiszól kérdezi, hova megyek, mondom: Budakeszire. Válasz nagyon jó, mi Telkibe megyünk, akkor útba esik Keszi is. Na mondom dehogyis nekem Telki kell. Ez egy nagyon nagy szó, h valaki Törökbálinttól Telkibe visz, ez kb. három átszállásos út amúgy!!
Telki előtt mondták, hogy Telki elején raknak ki, hát mondom szarügy, nekem Telki vége volna jó, majd odaslattyogok. Erre kiderült, hogy ők is Telki végére gondoltak, csak "máshogy fogalmazták meg." :D Tökjó, kiraktak a telki stopposhelyemen.
Na itt rögvest felvett egy anyuka, akit úgy kellett felmosni az alélástól, hogy én kb. mindennap stoppolok. :-)
Ő kirakott Perbálon, ott pedig felvett egy cigó. De csak látszólag, különben erdélyi és bakker a Duna TV-ben nagy ember. Műsört szerkeszt, meg mittomén. Hát tévéssel sem mentem még :-) Na szal ő elvitt egészen az egyetemig, ahová kidobott 8,00-kor :) Azaz Diósd-Pázmány 50 km: 50 perc!

Na pénteken és vasárnap stopp! Nagykanizsára! Ágyő és buona giornata a tutti voi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése