2012. május 17., csütörtök

Cinque terre

Kedveseim!
Máma olyan szép utam volt Budakesziről a Pázmányra!

Kiállok Budakeszin a szokott helyen, rögvest megáll egy furgon és mondja, hogy ő csak Telkibe megy. Mondom jó, már megszoktam. Majd elkezdünk beszélgetni. Kérdezem: "Mivel foglalkozik?" Válasz: "Mentős vagyok, arra tettem fel az életem, hogy másokon segítsek!" Nagyon rendes pali volt, annál is inkább, mert Telkiben azt mondta, ha az nekem segítség, akkor elvisz Perbálig (nagyon nagy segítség!), Perbálon meg azt mondta, hogy végülis 5 km Tinnye elvisz odáig! Pedig Telkiben időre ment és engem mégis elvitt!! Isten áldja meg ezért és fizesse neki sokszorosan vissza!!!

Hogy miért "cinque terre" a cím? Azért mert ez nekem már fogalom. Egyszer mesélte egy ausztrál pasas, aki magyar nőt vett feleségül, hogy stoppoltak egyszer Velencében (Cinque Terréig mentek) és egy hapsi csak 30 km-re akarta őket vinni, de valahogy nem volt kedve lehajtani az autópályáról, mert annyira megszerette két stopposát és elvitte egészen Cinque Terréig, ami Olaszország másik fele (úthossz:380 km)!! Szóval ez van...

Buona giornata a tutti!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése