2012. május 24., csütörtök

Eső és a diplomata

Szeretteim, Drágáim, Népem!

Van egy régi régi székely mondás, miszerint sose állj ki stoppolni eső előtt, mert lehet elázol. XD
Csütörtökön Budakeszi és Budaörs között stoppoltam, oda-vissza, mert a Decathlonban kellett vennem hátitatyót. Lehet az első pasas is hallhatta ezt az általam kreált ősi-ősi székely mondást és pár perc alatt megállt az esőre álló időben. Ablak leteker és a következő párbeszéd hangzik el:
Én: "Meddig megy?"
Sofőr: "Maga meddig megy?"
Én: "Budaörsre!"
Sofőr: "Hát, az nem teljesen jó, de az elágazóig el tudom vinni!"
Én: "Nagyszerű" és beülök.
Mondom a csókának, hogy csaknem Érd fele kanyarodik, mert ha igen kardomba dőlök, mert amikor Budakesziről Érdre stoppolok mindenki Budaörsre megy, most az egyszer amikor Budaörsre mennék, nehogy már egy érdi vegyen fel.
Válasz: "Én sokkal messzebb megyek!"
Én: "És meddig, ha nem vagyok indiszkrét?"

Nincs válasz... hallgat.

Én magamban: "ÖÖÖÖ, ki ez az ipse?"

Aztán másról kezdünk dumálni és végül kinyögi, hogy ő tkp. Budakeszire ment, csak a túloldalról meglátott és az esőfelhőket is és megszánt! Gondolta, ameddig tud elvisz! DE JÓ FEJ!!!

Visszafele meg nagyban stoppolok Budaörsön a Budakeszi elágazó előtt és mennek az autók szépen, erre jött egy diplomata autó és basszus megállt! Úh mondom, ezt nem is hittem volna! És a benne ülő egy francia nő volt, aki csak franciául meg angolul beszélt. Na és a legdurvább, hogy ugye én nem tudok angolul! És képzeljétek előkapartam az összes angoltudásomat és elmondtam neki, hogy Budakeszire megyek, elvitt odáig és közben beszélgettünk!! Angolul!! Mesélte, hogy sátrat vett a gyerekeinek, mert nyáron sátrazni mennek Olaszországba, meg hogy lesz Sting koncert Pesten, meg mittomén. Olyan büszke voltam magamra, hogy ihaj!

Puszpá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése