2012. május 28., hétfő

A hülyék köztünk járnak, de szerencsére az értelmesek is.

Kedveseim!

Pünkösd ünnepét Homokkomáromban töltöttem (alvással XD) a Nyolc Boldogság Közösségnél. És ugye stoppal mentem, mint ahogy ez már szokásom. Az útvonal megint a szokásos ÉRD- NAGYKANIZSA, M7-es autópályán keresztül. Most nem is mondanék el minden apróságot, ami nem is annyira érdekes csupán pár dolgot emelnék ki:
  1. A fehérvári pihenő. Jézus ereje, mennyi hülye van itt! Várnom kellett vagy egy órát és azalatt mik voltak! Először jött egy házaspár és kérdezte meddig megyek, mire mondtam, hogy Nagykanizsáig. Mondták, hogy Siófokig el tudnak vinni. Mondom jó és mire nyúlok a cuccomért, már ott sem voltak! nyasgem...
  2. Másik sztori szintén a fehérvári pihenőben:  a pihenő kijárata egy Y alakú kihajtó és egy autó beállt a felfestett részre, ahol a két út találkozik. Ez nem is lett volna gond, amíg el nem kezdett volna ott forgolódni!! Basszus és ezt eljátszotta négyszer különböző időkben, amikor a legtöbben akartak kimenni. Olyan anyázás és dudaszó volt, hogy nagyon! Amúgy simán lehetett volna videóra venni és feltenni a youtubra, már annyira gáz volt. És mindennek a tetejébe én ezen már visítva röhögtem, szóval vártam, hogy mikor száll ki az öreg fószer, aki forgolódott és meglincsel. :D
  3. Végül felvett egy montenegrói kamionos, aki vitt Nagykanizsáig. Kicsit ingerszegény utazás volt, be is aludtam. Erre éppen valami tök szépet álmodok és a mély, öblös, bagós hangján üvöltve így szól montenegrói nyelven: "CAFFFÉÉ!" (Ami talán magyarul így hangzana: Hölgyem, elnézést, hogy felébresztem, itt van egy pihenő, meghívhatom egy kávéra? :D :D) Úgy összerezzentem és azt sem tudtam mi van. De nem volt baj, mert már közeledtem a nagykanizsai lehajtóhoz, mondtam neki, hogy please stop here és ez a kedves meg is állt az út közepén. Öhí, na mondom jó azért kicsit lejjebb vihetett volna... Mindegy az autópálya szélén egy árokban végigsétáltam egy biztonságosabb pontig és fogtam egy Audit, ami bevitt Kanizsára.
Visszaút.  Volt ott HK-ban egy nagyon kedves házaspár, akik felajánlották, hogy elvisznek Balatonvalameddig. Így pünkösd vasárnap ebéd után, miután Klára nővérrel elgondolkodtunk az okokról és a miértekről arra nézve, hogy ugyan miért öntötte telibe a fehér habitusát brassóival, elindultunk. Siofókon kipakoltak és utána megállt az első autó, egy BMV-s csávó, akivel egy nagyon jót beszélgettünk. Elvitt Érdig és minden nagyon szép és jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése