2012. május 20., vasárnap

Égés

Gyerekek, ezt a bazi nagy beégést!!
Máma stoppolok Budakesziről Piliscsabára s Piliscsabán felvesz egy hapsi a lenti CBA előtt. Mondja, hogy az egyetemig megy. Mondom jó.
Elkezdtünk beszélgetni.
Én: "Oktató?"
Sofőr: "Hát igen, hallgatónak egy kicsit öreg lennék."
Én: "És milyen szakon?"
Sofőr: "Angolon. És maga milyen szakos?"
Én: "Hát... én vallástörténet szakos vagyok, de ha megkérdezne egy vallástöris tanárt, szerintem rohadtul nem vágná ki vagyok, mert baromi nem jártam be az órákra..." És itt még tovább ecsetelem, hogy hova miért nem járok be és stb.

Bekanyarodunk a Pázmányra és a kocsi megáll a dékánhelyettes helyén. Arohadtélet, ki ez az ember?? Kérdezem magamtól. Gyorsan megnéztem erre kiderült, hogy a Pintér Károly, az oktatási dékánhelyettes, aki minden óráért és a neptunért és szabályozásokért, benemjárásért felelős. Gratulálunk Kata, Ön ma is jól beégett! :S :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése