2012. november 28., szerda

Említésre méltó

Csövi!

Na tegnap sok érdekes emberrel utaztam,  ezért elmesélem.

Budakeszi Piliscsaba távval kezdtem reggel éhgyomorra és húzóra. Kiállok Budakeszin a szokott helyen, de később mint szoktam, mert mint állat beszunyáltam. Első emberke, aki felvett '56-ban 5. osztályos volt. Ez tudom annyira nem lényeges, de gondoltam leírom. Elkezdtünk nyelvekről beszélni és különösen a szótanulási módszerekről. Kiderült mindketten ugyanúgy tanulunk szavakat. Tökjó! És elmesélte, hogy ő ezzel a szótanulási módszerrel tanulta meg a postán az összes kis falu elhelyezkedését, amíg még ott dolgozott és nem volt irányítószám.

Telkiben kitett az úr és felvett egy smart-os csaj! Utaztam már smart-ban csak nem ebben a legkisebben! Nagyon PRO! A csaj mesélt egy vicceset: férje felvett először életében egy stoppost Ausztriában, aki MO. felé tartott. Kiderült, hogy a férj pont oda ment, ahova a stoppos. A stoppos majdnem besírt a boldogságtól. Hajnalban értek haza, de nem engedte el a stoppos a sofőr-férjet, (mert képzeljétek vmi gitárművész volt) amíg nem énekelt neki egyet. :-)

A smart-os asszonyság Perbálig vitt. Itt felvett egy fiatal pali, akinek örökösödési problémái voltak egy ingatlan miatt. Na mondom ehhez is hozzá tudok szólni ezt azt...

Nagyon rendes volt a fentebbi csóka, mert elvitt az egyetemig.

Délután stoppoltam vissza Csabától Budapestre. Először felvett egy hátrafelé fordított baseballsapkás 60 éves csóka, aki azt dorombolta el nekem, amikor beszálltam (helyzetpoén, nehéz visszaadni, de rohadt nagyot nevettem): "Én a Téglagyári megállóhoz megyek, mint Mirr Murr kalandjaiban!" Én: "Magának is jónapot!"

Elvitt a téglagyárimegállóba, onnan megint stoppoltam és felvett egy srác kezében sörrel, mondván másnap ellen ez a legjobb. Nem mondtam azt neki, hogy akkor mi a frászért vezetsz, de végülis nem volt semmi. Ronaldinho-ról mesélt nekem, mint szakértőnek...XD
Ő már bevitt Pestig, ahonnan továbbközlekedtem.

Na, hát ilyenek vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése