2012. november 10., szombat

Ajándékok

Csumesz!

Minden reggel, amikor felkelek hálát szoktam adni már előre az Úristennek azokért az ajándékokért, amivel aznap meg fog lepni, el fog halmozni és kérem is őt, segítsen meglátni ezeket az ajándékokat.

Tegnap annyira jó volt minden, hogy csak a sülthalak nem vették észre, de még ők is tágra nyílt szemmel nézelődtek a halpultokon...

Reggel szokásosan Budakesziről indultam neki az egyetemi napomnak. Megállt az első autó, de sajna csak a pátyi elágig tudott vinni. Jó fej volt a pasas, kb. 100* kért bocsánatot, hogy nem tud tovább vinni. Utána szinte azonnal felvett egy másik úr, aki kísértetiesen hasonlított Lukács János jezsuita exfőnökhöz a maga kinézetében és fanyar humorában. Mondta, hogy Telkibe megy. Mondom jó. Azt mondta, hogy a telki iskoláig tud vinni, mondom jó. Elkezdtünk beszélgetni, megkérdezte hova megyek és mit tanulok, mire én szépen válaszoltam. Megkérdezte milyen órára megyek. Mondtam, hogy Mítoszok az Ószövetségben órára (nem röhögni kedves műszakisok!). És úgy elkezdtünk erről beszélgetni, hogy ihaj! Már éppen a zoroasztrianizmus dualizmus rendszeréről beszélgettünk, amikor túlment az iskolán. Én jeleztem neki, hogy elhagytuk. Erre:"Ha gondolja kitehetem itt, de szívesen átviszem Perlbálra!" WOW! Átvitt Perbálra odáig is logikáztunk és beszélgettünk, jó nehéz kérdései voltak... Nem kellett reggeli caffé. Perbálon felvett egy apuka, aki Tökről jött és bár Tinnyén lakott mégis elvitt az egyetemig! Mekkora jófej már!

Délután is jó utam volt Pest felé, bár sokat kellett várnom, de utána kb. odavitt a fuvaros, ahova mentem.

Ajándékok voltak mind ezek az emberkék!

Kuszkusz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése