2012. november 22., csütörtök

Szinkron

Kedveseim!

Hát mekkora poén volt ma!

Már egyszer utaztam egy fiatalemberrel Budakesziről Pest felé, és az volt már az első úton is az érzésem, hogy mintha mi már valahol találkoztunk volna, vagy legalábbis a hangjával... Na mindegy, hagytam az egészet, dumáltunk, vagyis inkább én meséltem magamról...

Múltkor is ő az Árpád hídra ment, előzőleg nem mentem el vele addig, de ma igen. Máma szóba jött az olasz nyelv, erre így szól: "Hát tudja kérem, én filmeket szinkronizálok és amikor olasz színészt kell szinkronizálnom..." Próbáltam nem nagyon lehidalni, úgy bólogattam mintha azt mondaná, hogy "hentes vagyok és épp most jött a csibefarmról".
Tovább göngyölve a beszélgetést kiderült, hogy a József Attila Színházban is játszik és Pécsett is. Hú mondom! Elmesélte hogyan telik egy napja meg ilyenek, nagyon nagyon alázatos volt és szerény.

Már tökre furdalt a kiváncsiság, hogy ki is ő, amikor kiszálltam a kocsiból a József Attila Színháznál lecsekkoltam őt az arcképcsarnokban és kiderült, hogy nem más, mint SCHNELL ÁDÁM. :) :)

Na, erre varrjatok bokrétát!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése