2012. október 30., kedd

Tanulságos...

Csocsi!

Szeretnék egy nagyon tanulságos kis dolgot megosztani veletek.
Tegnap este stoppoltam be Érdről Budapestre, mert a szünetben itthon vagyok. Viszonylag simán ment minden, felvett egy papi és vitt Budafokig (nehogy azt higgyétek, hogy érdi volt, az érdiek bunkócskák bátran mondhatom). A 7-es úton Budafok felé le kell kanyarodni, a kanyarban engem kitett, mert nekem Budafok alapvetően nem volt jó.
Itt van egy buszmegálló, ahol tovább folytattam a stoppolást. Megállt az első kocsi és a belvárosba ment, ami nekem nagyon jó volt. Na de, ez a második sofőr egész végig azon ájuldozott, hogy végre sikerült felvennie egy stoppost, mert eddig (és most jön a megjegyzendő rész) "vagy tűrhetetlenül nézett ki a figura - lány/fiú egyaránt- vagy nagyon veszélyes helyen állt ki az illető stoppolni".

Nota bene! Aki stoppol és csövesnek nézik vagy útszéli lánykának, illetve lehetetlen helyen áll ki, az ne sírjon, hogy több órája ott áll és nem veszik fel!!

Szép hetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése