2012. október 15., hétfő

Névjegykártyások

Csőcsá!

Múlthéten csütörtökön egy tökjó fej köpcös gyerekkel utaztam Csabától Pestig, akkorákat röhögtem vele. Viszont volt egy szomorúbb esett is: képzeljétek egy síbalesetben jobb térde kicsavarodott és tökre széjjelesett az egész, így most ott nincsen tartóizom, a mellette lévő izmokkal szórakázik és úgy közlekedik. Tök durva!

Aztán a múlthéten volt még az is, hogy felvett egy csóka szintén az egyetemen és azt ecsetelte, hogy ő azért költözött ki vidékre, hogy kimehessen a kertbe pisilni, így jelölve meg területét, hatalmát és birodalmát. Jesszusom!

Hétvégén Szegeden voltam. Pénteken du. indultam már Budakeszin stoppoltam felvett egy vállalkozó épp állásinterjúztatni ment. Fő profilja az idegen nyelvek utánzása volt. Az olasz, francia, angol, orosz ízelítő után a könnyeim folytak a röhögéstől. Megadta a névjegykártyáját. Kiérek a Nagykőrösi útra 5 perc várakozás után felvett egy ürge, Szegedre ment. Nagyon jó fej volt, olajvállalkozó, nagyutazó stb. emberke. Házhoz szállított Szegeden belül. Megadta a névjegykártyáját. (Este e kettő mellé kaptam egy harmadikat is egy interjú miatt :D).

Visszafele vasárnap jöttem. Kivittek a "Szeged-Észak" felhajtóra az első autó megállt (egy hadtörténész...) ezután vitt volna Dunakárhova, de ezt nem szerettem volna (ezer év mire onnan Pestre jutok + M0-son nem lehet slattyogni mert kicsit elütnek) így kiszálltam Lajosmizsén.
Ezt a parkolót szeressük, mert igen igen frekventált. 30 perc várakozás után (ebbe igaz volt, pisiszünet és egyéb más szünet is) megállt egy csóka, aki bement Pestre. A 200 doboz cigijét elpakolta az anyósülésről és elkezdtünk utazni. De hogy milyen rohadt flegma volt??!! Nem kommunikált semmit, kérdeztem, h szokott-e stoppost felvenni, erre csak annyit válaszolt, hogy: "ha szar az idő megkönyörülök rajtatok"! Mondom fájintos.
Pesten a Király utcába ment, nekem piros metró kellett. A nagy dugóban kiszálltam a Blahán. Végeredményben nem volt rossz út. :-)

Még egy: egy hete hétfőn megtartottam a mesélést a stoppos kalandokból a Ferences Klubban. Nagyban mesélek erről-arról egyszer csak egy srác jelentkezik és mondá: "Hát, szerintem, amikor ezen az úton voltál, akkor én vettelek fel" Aztarohadt! És komolyan!! Utána megbeszéltük... Mekkora durva már?? :D

Salvete! Ágyő! Buondí! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése